Kolegijum #010
- Miroslav Mogorović, filmski producent, filmski producent poznat po filmovima Čuvari Formule, Potera za Srećkom, Što se bore misli moje… https://www.imdb.com/name/nm1892633/.
- Matija Šimunec, suosnivač i direktor video produkcije dme.video https://www.dme.studio/.
- Goran Jankuloski, suosnivač kreativne agencije ŽIŠKA https://ziska.rs/.
- Nemanja Čedomirović, suosnivač konsultantske agencije Growit Agile https://growitagile.com/.
Koje su to kreativne industrije? Obično je prva pomisao da je to umetnost, ali koliko kreativnosti ima u biznisu? I šta razlikuje pojam kreativnosti u filmskoj i video produkciji a šta u konsultantskom i agencijskom radu?
U novoj epizodi Kolegijuma pričali smo u tome koliko je u kreativnom radu teško jasno podeliti uloge i napraviti takvo okruženje da svako radi svoj deo posla, a ne sabotira tim stalno novim idejama. I jedan od zaključka koji je proistekao tokom diskusije jeste da je ključna stavka u bilo kakvom kreativnom radu poverenje.
Dotakli smo se zvezda tima i diskutovali o tome koliko ih je potrebno „maziti po glavi“. Poslušajte nekoliko različitih mišljenja na ovu temu.
Nemanja je i ovaj put naučio nešto novo o sebi – saznao je da je kreativan, iako mu pevanje i crtanje nikako ne idu od ruke još od osnovne škole. 🙂
- Newsletter: https://kolegijum.rs/kolegijum-newsletter
- Website: https://kolegijum.rs/.
- Produkcija: DME studio https://www.dme.studio/.